Badestrand

  • en gjest
  • en gjest's Avatar Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
15 years 8 months ago #482 by en gjest
Badestrand was created by en gjest
Badestrand igjen.
skrevet av Morten, august 26, 2008

Ja nå er det på tide med en ny badestrand igjen. Ja en sånn som Velet fikk penger av Porsgrunn Kommune til i 2006 også.
Nå som Velet er ute å leiter etter ny strand tyder det vel på at den gamle er brukt opp allerede. Ja med så stort besøk som det har vært på den stranda kan jeg jo godt forstå at den er blitt utslitt. Håper den stranda som Velet nå ønsker,ja for det er vel Velet som har finni på detta,har god tillgang for parkering av bilene til brukerne. Det antydes fra Velet at det blir MANGE brukere. Når Velet ønsker å etablere ny strand igjen med midler fra PK regner jeg med at dette er ivaretatt.Håper den plasseres slik at ALLE kan benytte den enkelt. Ja, det er vel litt bratt ned til "gamlestranda" så med en ny badestrand som ivaretar NYE brukeres interesse ser jeg det som en selvølge at adkomsten er svært mye enklere for sport og barnevognsbrukere,sykkelister,mopedister og for ikke å glemme rullestolbrukere og funksonshemmede for dette skal VEL bli en strand for ALLE? Ser pr. idag ingen nye steder som fyller alle disse kriterier så om Velet får penger igjen av kommunen til enda en badestrand må pengene sitte løst i kommunen. Det er tross alt helt greit å svømme i fjorden uten kommunal støtte. Har sjøl gjort det i mange år. Håper med dette å belyse hvilke viktige oppgaver Velet står forann når de skal ta avgjørelser som berører mange og benyttes av få. Håper for Velets skyld at dette er et folkeønske og ikke en fanesak for enkeltmedlemer!

Please Logg inn or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.264 seconds
Powered by Kunena Forum